“Digitalna šminka”: Bez maskare i pudera na onlajn sastancima – novi filteri za sve koji rade od kuće

Izvor:
RT Balkan, Foto: RT Balkan

Novih 12 filtera sa veštačkom inteligencijom “rođeni” su zahvaljujući saradnji kompanija Majkrosoft i kozmetičke kuće Mejbilin, a ova vest najviše je obradovala one koji rade od kuće. Sada, prilikom onlajn sastanaka, oni više neće morati da brinu o tome da li su stavili maskaru ili puder, a kako navode čelnici IT kompanije, ova funkcija “učiniće život mnogo lakšim”.

Kompanija Mejbilin Bjuti za Majkrosoft Tims aplikaciju za video pozive kreirala je 12 potpuno jedinstvenih filtera sa mogućnošću odabira različitih efekata “blurovanja” (korekcija tena) i “digitalne šminke”, a svaki zaseban filter odgovaraće efektu koji kreiraju realni proizvodi čuvenog kozmetičkog giganta kako bi korisnicama bilo jednostavnije da se opredele. Nova funkcija dostupna je svim globalnim klijentima sa poslednjom verzijom aplikacije od 20. jula, a nalazi se u odeljku “Videoefekti” u podešavanjima Timsa.

“Virtuelna šminka” samo jednim klikom

U proces izrade filtera za Tims bila je uključen i Institut Đine Dejvis, neprofitne organizacije koja se zalaže za inkluzivnost i raznolikost, a upravo ovaj podatak govori i o tome da će filteri garantovano odgovarati svima i biti “za široku i raznoliku upotrebu”.

“Bilo da radite iz kancelarije ili od kuće, dobar osećaj može vam pomoći da postignete bolje rezultate. Zato smo se udružili sa Majkrosoft Tims i sada čak i ukoliko nemate vremena možete jednim klikom naneti virtuelnu šminku”, navela je Triša Ajgari, globalna predsednica brenda Mejbilin.

Tehnologije veštačke inteligencije umesto šminke

Filteri su izrađeni od strane kompanije dopunjene realnosti Modifejs koja se specijalizovala za industriju lepote, a prilikom kreiranja korišćena je tehnologija veštačke inteligencije, budući da je upravo ta tehnologija jedna od najpopularnijih kada su u pitanju virtuelna “isprobavanja” šminke u različitim kozmetičkim lancima poput Sefore, Este Lauder i drugih. Kompanija Loreal, inače matična kuća Mejbilin, još je 2018. godine predvidela uspeh “digitalne šminke”, kada je i postala vlasnik Modifejsa.

0 0 glasovi
Glasanje za članke

Ostavite komentar

0 Komentari
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare