Mladen Obradović: Njujork u srcu, milioni u džepu, izdaja na terenu. To su stvarni rezultati Aleksandra Vučića

Izvor:
NSPM, Foto: Twitter, Printscreen

Razboritom čoveku dovoljno je da pogleda majicu glavnog lika u novom predizbornom spotu SNS-a, pa da vidi za čiji tim igraju Aleksandar Vučić i klika oko njega.

Piše Mladen Obradović, Foto: YouTube

U pitanju su pažljivo smišljeni kadrovi sa jasnom porukom— NewYork — koju AV šalje svojim američkim sponzorima da im je odan. Istovremeno, to je deo i lukave igre promovisanja američkih proizvoda i potrošačke kulture, kao i projekta promene svesti Srba. U danima kada na istoku Evrope bukti sukob između NATO-pajaca i Rusije, političar koji nosi majicu sa natpisom Njujork šalje nedvosmislen geopolitički signal.

Printscreen

A što se semafora u spotu tiče:

1. Sportske medalje —kićenje tuđim perjem; u stvarnosti, naša deca odlaze u inostranstvo, dok vodeću ulogu u fudbalskim i košarkaškim klubovima imaju strani igrači. Prava slika i prilika „napredne“ brige o sportu je stanje u domaćem fudbalu i ligi koja je odavno izgubila poverenje publike.

2. Putevi —izgrađeni po neopravdano visokim cenama, besomučnim zaduživanjem Srbije kod Amerikanaca, Evropljana, Turaka, Kineza, Azerbejdžanaca… I umesto da puteve grade domaća preduzeća, dvostruka dobit ide strancima koji su i zajmodavci i izvođači, dok ovdašnje firme uglavnom obavljaju poslove podizvođača (a i to samo uz „zeleno svetlo“iz vrha vlasti).

3. Prosečna plata — lažna jer se znatno razlikuje od najčešće isplaćene zarade; uz to, prati je daleko veći porast cena, naročito osnovnihživotnih namirnica, goriva i poreza, usled čega su građani Srbije zapravo sve siromašniji.

4. Zdravstveni objekti — grade se zidovi finansirani tuđim novcemzarad kupovine socijalnog mira u Srbiji.Unutar tih građevina vidljiv je manjak medicinskog osoblja.Građani dobijaju sve manje zdravstvenih usluga, dok se istovremeno „ispod žita“ vrši puzajuća privatizacija zdravstvenog sektora, odnosno ljudi su primorani da sve više analiza, pregleda i zahvata rade privatno (pod uslovom da uopšte imaju novca za to).

5. Ulaganja u ekologiju —dovoljno je podsetiti se činjenice da je Beograd jedan od najzagađenijih glavnih gradova na svetu; o Rio tintu i otrovnim bušotinama u potrazi za litijumom da i ne govorimo.Šta nam tek o „ulaganjima u ekologiju“ mogu posvedočiti građani Bora i Smedereva, gde je nakon prodaje (budzašto) RTB Bor i Železare Kinezima drastično pogoršano zagađenje?

I za kraj, da se osvrnemo na omiljenu AV-ovu frazu „ne morate da me volite“. Ne radi se ovde ni o kakvoj „ljubavi“, već o izdaji države i obmani naroda.

Njujork u srcu, ekološki milioni u džepu, izdaja na terenu. To su stvarni rezultati AV-a.

POSLEDNJE OBJAVLJENO

Ostavite komentar